O doprìn i cookies - nus judin a dati une esperience di zûc plui biele.
Doprant il nestri sît tu acetis che o memorizedin cookies sul to aparât.

Zuiadôrs: Abilitâts

Ogni zuiadôr al à 8 abilitâts principâls, biel che son altris fatôrs che influencin la lôr prestazion in diviersis situazions. Din un cuc a chestis abilitâts:
Resistence: A decît trope de sô abilitât tal zuiâ che un zuiadôr al piert vie pe partide pe strache.
Regjie: L'abilitât di controlâ la bale e creâ ocasions par segnâ.
Atac: Il fin dal zûc al è meti la bale in rêt.
Cross: L'abilitât di creâ ocasions par segnâ lant sù e jù pe fasse.
Paradis: La bale no à di jentrâ te tô rêt.
Passaç: I zuiadôrs che a san cemût fâ il passaç decisîf a son un grant aiût pal atac de scuadre.
Difese: La abilitât tal fermâ i atacs dai aversaris.
Tîrs plaçâts: Il risultât de punizions e dai rigôrs al dipent di trop brâf che al è il to tiradôr di tîrs plaçâts.

Trop bulo isal il to zuiadôr?

Te vite reâl tu disis che un zuiadôr di balon al è "une ale avonde brave" o "un difensôr propite bulo" cuant che tu lu viodis zuiâ. In Hattrick o descrivin i zuiadôrs tal stès mût. O doprin denominazions (e no dome pai zuiadôrs), e lis abilitâts dai zuiadôrs a van da inesistent a divin. Tu puedis viodi dute la scjale di denominazions te nestre apendîs.

Zuiadôrs diferents e àn bisugne di abilitâts diferentis

I zuiadôrs no àn bisugne di jessi brâfs ta dutis lis abilitâts, ma la resistence e je impuartante par ducj.  A voltis al va avonde ben se un zuiadôr al è brâf dome intune abilitât (a part la resistence), ma tu varàs il massim da un zuiadôr se al à plui di une abilitât buine.  La abilitât (a part resistence) che influence la prestazion di un zuiadôr e dipint de posizion dulà che al zuie:

Portîrs:

Al è inutil dîsi che paradis e je impuartante pai portîrs, e dome pai portîrs. Par lôr al va ben ancje jessi brâfs in difese, invezit tîrs plaçâts ju jude a difindisi di punizions e rigôrs.

Difensôrs centrâi:

I difensôrs e àn di vê un grum di difese. Regjie e jude, e le abilitât tai passaç e fâs la diference cuant che si zuie in cuintripît.

Tiercins:

La difese e je la plui impuartante, ma pai tiercins ancje cross al jude une vore. A judin ancje un pôc cun la regjie, e i passaçs e judin cuant che si zuie cuintripît.

Centricjampiscj:

Vê zuiadôrs cun une buine regjie tal mieç dal cjamp al è fondamentâl pe scuadris di sucès. I centricjampiscj a usin une vore ancje lis lôr abilitâts tai passaçs e in difese, e une buine part de abilitât di segnâ.

Alis:

Al è impuartant che fasedin biei cross, ma ancje la regjie e je impuartante. Par di plui lôr a usin ancje lis abilitâts tai passaçs e in difese

Tacants:

La robe plui impuartante par segnâ rêts e je l’atac. Ancje passaçs, cross e regjie e fasin il lôr lavôr.

Cambiaments tes abilitâts

Lis abilitâts a cambiin planc planc tal timp. Dutis lis abilitâts e puedin miorâ cun l’alenament, ma vie vie che I zuiadôrs a invecjin a pierdaran un pôc de lôr abilitâts. I cambiaments tes abilitâts a son descrits tal cjapitul dal alenament.
 
Server 070