O doprìn i cookies - nus judin a dati une esperience di zûc plui biele.
Doprant il nestri sît tu acetis che o memorizedin cookies sul to aparât.

Jutori »   Manuâl »   Zovanîls »   Alenament 

Zovanîls

Alenament

I zuiadôrs zovins a puedin concentrâsi su doi tips di alenament contemporaneamentri, un primari e un secondari. L'alenament primari al a plui efiet che il secondari. tu puedis sielzi di alenâ la stesse carateristiche (par esempli difese) come alenament primari e secondari, ma l'efiet dal alenament al sarà plui grant se tu sielzis doi diferents tips di alenament.

I zuiadôrs des zovanîls e ricevin l'alenament sedi par lis partidis di campionât (efiet plen) sedi par lis amichevulis (efiet plui piçul). L'alemanet al ven calcolât par partide, cussì a puedin alenâsi dôs voltis (e a voltis ancje trê) te stesse setemane. Tu âs di impostâ l'alenament prime che a scomenci la partide. L'efiet dal alenament si viôt apene che a finìs la partide. Subit daspò de partide, l'alenadôr ti fasarà un rapuart su ce che al è sucedût te partide, cuntun grum di consei sul stât dai zuiadôrs. Tu puedis ancje vê la pussibilitât di rivelâ ciertis abilitâts:

Pal alenament primari, l'alenadôr ti disarà la abilitât curint di un zuiadôr che al à zuiât almancul 44 minûts intune des posizions interessadis dal alenament (par esempli ricevint plui di un piçul efiet). Il stes al vâl pal alenament secondari, ma in chist câs l'alenadôr ti disarà il potenziâl massim impen dal nivel curint. Il potenziâl di un zuiadôr nol vignarâ ripuartât se chist al rive al massim nivel te stesse setemane, in chist câs l'alenadôr a ti disarâ che nol covente plui alenâ il zuiadôr in che abilitât.

Ten di ments che no tu ricevarâs un rapuart pal alenament secondari se chest al è compagn dal alenament primari. Se ducj i zuiadôrs alenabii a àn lis abilitâts riveladis, l'alenadôr nol podarâ dâti chest tip di informazion.

Cundiplui, l'alenadôr ti menzonarâ un dai trê zuiadôr cul potenziâl plui alt (massim nivel) intune des abilitâts no alenadis.

 
Server 070